- Sprawy pracownicze:
- określone w Regulaminie Pracy i Regulaminie Wynagradzania
- Obieg dokumentów:
- zgodny z wewnętrznymi zarządzeniami
- Sprawy związane z zamówieniami publicznymi:
- o wartości nie przekraczającej równowartości 130 000 PLN zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 PLN zgodnie z Ustawą Zamówień Publicznych z dnia 11. września 2019 roku
- Sprawy odbiorców/klientów:
- przyjmowanie spraw w sekretariacie SDK na piśmie bądź mailowo;
- załatwianie spraw w ciągu 30 dni;
- kolejność rozpatrywania spraw zgodnie z kolejnością zgłaszania;
- Zgłoszenia naruszeń wewnętrznych i ochrona sygnalistów - określone w Regulaminie zgłoszeń wewnętrznych
Redakcja
- Łukasz Wielgo
it@sdk.waw.pl
+48 (22) 843 91 01
Załatwianie spraw w SDK
- Wprowadzono
- Poprawiono