Obsługa organizacyjna Instytucji, prowadzenie dokumentacji związanej z organizacją i zarządzaniem oraz inwestycjami;
Organizacja i koordynacja pracy Działu Administracyjno-Technicznego;
Nadzór merytoryczny nad procesem inicjatyw legislacyjnych, sporządzanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych (w tym poleceń, zarządzeń, instrukcji, regulaminów, procedur i innych dokumentów wewnętrznych), monitorowanie tych aktów pod kątem spójności, kompletności;
Inicjowanie i tworzenie procedur, przepisów wewnętrznych bądź dokumentacji, pod kątem zaleceń organów nadzorujących i kontrolnych, postanowień zawieranych umów oraz pod kątem stosowania najlepszych praktyk biznesowych;
Sporządzanie analiz, przygotowywanie wniosków w zakresie gospodarki nieruchomościami oraz nadzór nad wymaganą przepisami prawa dokumentacją i sprawozdawczością w nadzorowanym Zespole;
Zapewnienie sprawności funkcjonowania placówki w zakresie eksploatacji i infrastruktury obiektu;
Nadzór nad całością spraw dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz gospodarki odpadami Domu Kultury;
Pozyskiwanie dotacji i funduszy na finansowanie projektów inwestycyjnych, nadzór nad wdrażaniem i rozliczaniem środków zewnętrznych w tym zakresie;
Identyfikacja potrzeb i planowanie zakupów składników majątkowych oraz ogólnoadministracyjnych w oparciu o zgłoszone zapotrzebowania komórek organizacyjnych;
Inicjowanie napraw, zlecanie i kontrolowanie procesów modernizacji i remontów; Prowadzenie dokumentacji;
Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i zawieraniem umów dotyczących gospodarowania mieniem, inwestycji i remontów, zlecania usług i dokonywania zakupów;
Prowadzenie spraw w zakresie zamówień publicznych przy wsparciu Radcy Prawnego;
Nadzór nad składnicą akt Służewskiego Domu Kultury, oraz przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego, zgodnie z przepisami prawa;
Administrowanie składnikami majątku SDK dotyczącymi nieruchomości, środków trwałych oraz wyposażenia; prowadzenie czynności inwentaryzacyjnych;
Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (preferowane instytucje sektora publicznego, instytucje kultury);
Doświadczenie w zakresie administrowania mieniem (nieruchomości, środki trwałe i prowadzenia dokumentacji administracyjnej);
Bardzo dobra znajomość prawa zamówień publicznych i doświadczenie w przygotowaniu postępowań przetargowych (SIWZ, kalkulacji szacunkowej wartości zamówienia);
Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office;
Umiejętności interpersonalne i komunikacyjne;
Wysoki poziom zaangażowania w realizowane zadania, odpowiedzialność, terminowość;
WARUNKI APLIKOWANIA:
Oferty prosimy przesłać w terminie do dnia 11.06.2021 roku mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Oferty powinny zawierać CV wraz z listem motywacyjnym.
Oferty dostarczone po upływie podanego powyżej terminu lub bez kompletu wymaganych dokumentów (CV oraz list mowtyacyjny) nie będą rozpatrywane.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami.
INFORMACJE DODATKOWE:
Wymiar zatrudnienia: pełen etat
Rodzaj umowy: umowa o pracę
Miejsce wykonywania pracy: Warszawa, siedziba SDK
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Służewski Dom Kultury w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. J. S. Bacha 15, 02-743 Warszawa.
Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Maksymilian Michalski, wszelkie pytania związane z przetwarzaniem danych osobowych można kierować na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pomocą poczty tradycyjnej na wskazany powyżej adres.
Pani/Pana Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko oferowane w SDK i wyboru odpowiedniej osoby do zatrudnienia na stanowisku określonym w ofercie pracy, w tym oceny kwalifikacji, zdolności i umiejętności kandydata do pracy.
Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:
w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy, podstawą prawną jest obowiązek prawny spoczywający na Administratorze. Dotyczy to takich danych, jak: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia oraz dane kontaktowe wskazane przez kandydata do pracy. Jeśli jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku, dotyczy to również informacji o wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podanie przez kandydata wskazanych danych osobowych jest obowiązkowe w świetle obowiązujących przepisów prawa pracy. Ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału w prowadzonym procesie rekrutacji.
w przypadku podania przez kandydata do pracy danych osobowych w zakresie szerszym niż określony w przepisach prawa pracy, podstawą prawną ich przetwarzania w ww. celu jest zgoda kandydata. Przesłanie danych w dokumentach rekrutacyjnych jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie. Dotyczy to wszelkich danych podanych przez kandydata do pracy w życiorysie (CV), liście motywacyjnym bądź udostępnionych w trakcie rozmów kwalifikacyjnych. Podanie szerszego zakresu danych przez kandydata jest dobrowolne. Brak podania takich danych nie może być podstawą niekorzystnego traktowania osoby ubiegającej się o zatrudnienie, a także nie może powodować wobec niej jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie może stanowić przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
upoważniony do tego personel Administratora,
podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie Administratora dla wypełnienia celów, dla jakich dane te są zbierane (w szczególności podmioty dostarczające rozwiązania IT oraz świadczące usługi IT i wsparcia technicznego).
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji, w którym bierze Pani/Pan udział.
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące prawa:
prawo dostępu do swoich danych osobowych; prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania; prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;
prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, co dotyczy danych przetwarzanych przez Administratora w oparciu o zgodę. Wycofanie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
W celu realizacji powyższych uprawnień można skontaktować się z Administratorem lub IOD na adresy wskazane powyżej
Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Pani Pani/Pana dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.
Wprowadził
Wprowadził:Łukasz Wielgo
Wytworzył
Wytworzył:Ewa Wielman (Dyrektor)
Podmiot udostępniający
Podmiot udostępniający: Służewski Dom Kultury w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy
ul. J. S Bacha 15
02-743 Warszawa